Ford Transit Custom in Tourneo: Nova znotraj in zunaj
Ford Transit Custom in Tourneo: Nova znotraj in zunaj
  20.10.2017  |  11:09
Čas branja: 3 min
Po namestitvi novih motorjev in novega avtomatskega menjalnika lansko leto sta Ford Transit Custom in Tourneo dobila novo zunanjost, popolnoma novo notranjost in nove varnostne sisteme.

Ford Transit Custom je bil predstavljen ob koncu leta 2012 in je bil prvi model Fordove nove generacije gospodarskih vozil. To je tudi najbolje prodajano gospodarsko vozilo z modrim ovalom, ki jih je bilo leta 2016 prodanih 118.000 enot, kar je 15 % več kot leto poprej. Skupaj z modeli, ki so sledili, je Ford leta 2015 postal najbolje prodajana znamka gospodarskih vozil v Evropi in ima ta položaj še danes.

Sredi julija sta bila predstavljena nova Transit Custom in Tourneo z novim zunanjim in notranjim videzom, kar v kombinaciji s povsem novo paleto motorjev, novim avtomatskim menjalnikom in zračnim vzmetenjem, ki so jih uvedli lani, pomeni povsem nov model, kateremu je ostal nespremenjen samo tovorni prostor.

Sijajni motor 2.0 TDCi EcoBlue smo že preizkušali pri prejšnjem modelu in bo tukaj na voljo v treh obstoječih stopnjah moči 105, 130 in 170 KM. Motor je res inkubator odličnih inženirskih rešitev in brez dvoma najboljši motor v tem segmentu na trgu.

Povsem nova kabina

Na zunaj je najbolj izrazita nova maska s poudarjeno rešetko s tremi letvicami pri Customu, medtem ko jih ima Tourneo pet, in to kromiranih, videz je na poti rešitev, ki jih Ford uporablja pri potniških modelih. Novi so tudi žarometi s karakterističnimi LED-dnevnimi oz. XID-ksenonskimi glavnimi žarometi.

Kar je še bolj pomembno, je popolnoma nova notranjost, ki temelji na novi Fordovi oblikovalski filozofiji, ki je prvič predstavljena v novi Fiesti. Nova armaturna plošča je spremenila le tisto, kar je bilo slabega pri prejšnjem modelu, oz. namestitev in videz instrumentov. Armaturna plošča in osrednji zaslon sta bila v primerjavi s predhodnim modelom premajhna in preveč globoko »zakopana«, tako da preglednost ni bila najboljša. Zdaj so instrumenti enostavnejši, večji in bolj berljivi, osrednji zaslon pa je veliko večji in postavljen na sredinsko konzolo. Poleg uporabe bolj kakovostnih materialov je bila izboljšana tudi izolacija in zmanjšana raven hrupa. Povečano je število predalov, tako je zdaj na voljo kar 25 litrov prostora na armaturni plošči, kar vključuje tudi tri praktične odprte predale za dokumente in zaprte spodnje predale.

Tu so tudi zložljiva držala za kozarce pod prestavno ročico in dve poziciji za dvolitrske steklenice na vsaki strani armature. Obloge vrat so tudi popolnoma spremenjene in so dobile tri velike prostore za odlaganje in drugačen položaj ročaja za odpiranje.

Popolnoma novi so tudi sedeži z izboljšano geometrijo in polnilom ter višjo kakovostjo materiala prevlek. Pri modelu Tourneo sta druga in tretja vrsta izvedeni s posameznimi sedeži.

Napredni sistemi pomoči

Novi modeli v gospodarska vozila prvič uvajajo pametni omejevalnik hitrosti, ki lahko s pomočjo sistema za prepoznavanje prometnih znakov samodejno ureja hitrost v skladu z zakonskimi omejitvami. Na voljo je tudi opozorilo za vozila v mrtvem kotu in opozarjanje o prihajajočem prometu, ko zapustite parkirišče, kar je še posebej koristno za dostavna vozila z omejenim pregledom nazaj.

Ko se to doda k že obstoječim sistemom, kot so sistem Pre-Collision Assist za prepoznavanjem pešcev in z avtomatskim zaviranjem, opozarjanjem pred zapustitvijo voznega pasu, sistem za stabilizacijo pri udaru bočnega vetra in radarski tempomat, potem je seznam sistemov pomoči že več kot bogat.

Ford bo tudi tokrat za model Transit Custom ponudil športno različico, ki se bo prodajala le z najmočnejšim motorjem s 170 KM in bo imela značilne črte, delno usnjeno notranjost in še nekatere športne dodatke.

Novi Transit Custom in Tourneo z novim svežim dizajnom ter pametnimi rešitvami v notranjosti znova postavljata standarde med gospodarskimi vozili svojega segmenta. Naročila za nove modele sprejemajo od septembra letos, medtem ko bo prve avtomobile mogoče kupiti v začetku leta 2018.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Hibrid Scania plug-in hibrid

Scanijina priključno-hibridna različica se uporablja za nočne dostave v McDonalds v Stockholmu, česar s klasično različico ne bi...

K&B SI
Novice
Novice Električni dostavnik Renault EZ-FLEX

Renault EZ-FLEX je kompakten in okreten dostavnik, ki zasnovan za tekoče premikanje po mestu.

K&B SI
Novice
Novice Varnost Pametni telovnik za večjo varnost

V sodelovanju s švedskima start-up podjetjema Light Flex in Imagimob je Scania razvila telovnik, ki poleg lepega videza skrbi še za...

K&B SI
Novice
Novice Iveco Stralisi za Alfa Romeo Racing

Iveco je uradni partner Formula 1 ekipe Alfa Romeo, prejšnji teden pa jim je za logistične potrebe nove sezone dostavil dvanajst...

K&B SI
Novice
Novice Tehnologija Volvo I-Save paket

Volvo Trucks je s ciljem zmanjševanja porabe goriva predstavil nov paket imenovan I-Save, ki naj bi pri modelih FH prispeval k do 7 %...

K&B SI
Novice
Novice Avtodom Neoplan kot luksuzni avtodom

MAN-ov Bus Modification Center je iz turističnega avtobusa Neoplan Tourliner naredil luksuzni avtodom.

K&B SI
Novice
Novice Statistika Traton z veliko rastjo

Skupina Traton, ki združuje znamke MAN, Scania in Volkswagen Caminhões e Ônibus, je v preteklem letu beležila veliko rast prodaje.

K&B SI
Novice
Novice Prevzem 20 Scanij za Špedicijo Goja

Špedicija Goja je v januarju 2019 od Scanie Slovenija d.o.o. prevzela 20 novih tovornjakov modela R450.