Zajček z baterijo Duracell
Zajček z baterijo Duracell
  20.10.2017  |  11:47
Čas branja: 2 min
Renault v segmentu električnih gospodarskih vozil v Evropi obvladuje položaj vodilnega po prodaji. Da bo to zlahka počel še naprej, je modelu Kangoo namenil večjo baterijo oz. zmogljivejšo, saj se po dimenzijah ni spremenila, po novem pa lahko shrani za 33 kWh energije.

Znamka ima v svoji floti dejansko štiri povsem električna dostavna vozila. Najmanjši je model Twizzy, ki je na voljo v izvedenki Cargo, nekaj več prostora ponuja model ZOE, potem je na vrsti že Kangoo, največji pa bo letos Master. Skupno število doslej prodanih električnih vozil presega številko 120.000, kar pomeni, da je vsak četrti v Evropi prodan električni avtomobil znamke Renault. Med gospodarskimi vozili je najbolj priljubljen Kangoo, z njim so vodilni na trgu, od leta 2011 pa se je zanj odločilo že več kot 25.000 kupcev.

50 odstotkov večja kapaciteta in bistveno večji doseg

Po normativu NEDC pravijo, da Kangoo zmore z enim polnjenjem prevoziti 270 kilometrov, a obenem v isti sapi dodajajo, da bo v praksi številka znašala okoli 200 prevoženih kilometrov. Mi smo jih v okolici Pariza prevozili le malo manj, pa je še vedno ostalo nekaj energije, tako da bo manjša številka kar držala. Dejstva? Baterija ima sedaj 33 kWh energije, dimenzijsko se ni spremenila, ker so celice bolj gosto posejane in bolj učinkovite. Celoten sklop baterij je okoli 20 kilogramov težji kot prej, a se skupna masa vozila vseeno ni povečala, saj so nekaj kilogramov izgubili pri temeljito dodelanem motorju in njegovi elektroniki. Motor še vedno ponuja 44 kW moči in 225 Nm navora, po novem pa baterije lahko polnite dvakrat hitreje, na hitri polnilnici največ s 7 kilovati. To pomeni, da jo boste popolnoma napolnili v šestih urah, ena ura polnjenja pa bo doseg povečala za 35 kilometrov. Za hitrejše polnjenje, pravijo, ni potrebe, spremembe, ki bi to omogočile, pa bi podražile vozilo.

Novost je tudi toplotna črpalka, ki v nižjih temperaturah skrbi za večjo učinkovitost sistema. Med –5 in 10 stopinjami Celzija je najbolj učinkovita in iz zunanjega zraka vseeno zmore 'iztisniti' nekaj toplote, s katero potem oskrbuje določene porabnike električne energije, denimo klimatsko napravo. S to rešitvijo ohranjanja dosega tudi pozimi je Kangoo prvi takšen v segmentu.

Omejena ponudba zajema 85 odstotkov potencialnih kupcev

Kot že doslej ostaja električni Kangoo na voljo z dvema ali petimi sedeži, lahko je v krajši ali izvedenki Maxi, pri čemer lahko ponudi od 3 do 4,6 kubičnega metra tovornega prostora. Nosilnost v obeh primerih znaša okoli 650 kilogramov, lahko pa izberete dodatno ojačitev podvozja, v tem primeru nosilnost zraste na 800 kilogramov. Le en pogonski stroj in le ena hitrost polnjenja po besedah Renaulta ne omejujeta preveč števila potencialnih kupcev, bojda s takšno ponudbo zajamejo kar 85 odstotkov trga oziroma potreb. Za malce zahtevnejše bo v prihodnje vseeno na voljo še Kangoo z nadgradnjo, ki bo v svoj trebuh sprejela 6 kubikov tovora, s čimer bo pokrila tisti del trga, ki mu je klasični Kangoo premajhen, Master pa prevelik. Cene za naš trg še nimamo, ker bo Kangoo k nam zapeljal jeseni, ocenjujemo pa, da bo okoli tisoč evrov dražji od sedanjega. Še vedno boste lahko kupili vozilo z baterijo ali pa se odločili za najem baterije, pri čemer bo mesečna obveznost odvisna predvsem od števila prevoženih kilometrov.

Lastništvo je po novem enostavnejše še zaradi aplikacij, ki omogočajo enostavno iskanje polnilnic in spremljanje ostalih parametrov. Z. E. Trip najde vsa javno dostopna polnilna mesta v večini evropskih držav, Z. E. Pass je aplikacija, namenjena enostavnemu plačevanju po polnjenju (v Sloveniji trenutno nobena od omenjenih še ne deluje), prek aplikacije Z. E. Online pa lahko spremljate potek polnjenja, določite, kdaj naj se vozilo sploh polni, preverjate doseg in še kopico ostalih parametrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Obletnica Rojstnodnevna serija

Renault Trucks je obeležil 125. rojstni dan znamke s posebno serijo T High 1894 Edition katerih bodo proizvedli samo 125 primerkov.

K&B SI
Novice
Novice Podražitev Dražja cestnina v Avstriji

Avstrija bo prihodnje leto za okoli 4 odstotke podražila cestnino za Euro 6 tovornjake.

K&B SI
Novice
Novice Obletnica 25 let podjetja Hoedlmayr Slovenija

Hoedlmayr logistika, d.o.o., eno najstarejših hčerinskih podjetij avstrijskega specialista, podjetja Hödlmayr, letos praznuje že 25....

K&B SI
Novice
Novice Scania NXT Modularna rešitev prihodnosti

Scania predstavlja koncept fleksibilnega vozila NXT. Gre za električno avtonomno vozilo, ki bo lahko zjutraj in popoldan opravljalo...

K&B SI
Novice
Novice Promet Tovornjaki v Nemčiji so leta 2018 prepeljali 37,7 milijard km

Domači tovornjaki so leta 2018 v Nemčiji prepeljali 58 % vseh kilometrov, delež tujcev pa se povečuje, pri čemer prevladujejo poljski...

K&B SI
Novice
Novice Prodaja MAN prvič najbolj prodajan

MAN je prvič v svoji zgodovini na Nemškem tržišču osvojil prvo mesto kot najbolje prodajana znamka tovornjakov.

K&B SI
Novice
Novice Mercedes Izdelan prvi novi Actros

Iz proizvodnih trakov Mercedesove tovarne tovornjakov v Wörthu je zapeljal prvi primerek novega Actrosa, ki med drugim vzvratna ogledala...

K&B SI
Novice
Novice Hibrid Scania plug-in hibrid

Scanijina priključno-hibridna različica se uporablja za nočne dostave v McDonalds v Stockholmu, česar s klasično različico ne bi...