Goodyear OMNITRAC: prva serija tovornih pnevmatik s tehnologijo DuraShield
Goodyear OMNITRAC: prva serija tovornih pnevmatik s tehnologijo DuraShield
  02.12.2018  |  09:04
Čas branja: 1 min
Pri izdelavi nove generacije tovornih pnevmatik OMNITRAC je Goodyear prvič uporabil patentirano tehnologijo DuraShield, ki zagotavlja dodatno odpornost proti poškodbam ter prinaša večjo kilometražo in izboljšano obnovljivost pnevmatik.

Goodyear je predstavil novo generacijo pnevmatik OMNITRAC, ki je posebej razvita za vozila, ki se uporabljajo za kombinirane prevoze (npr. prekucniki, mešalci cementa, črpalke za beton in tovornjaki z nizkopodnimi prikolicami za uporabo v gradbeništvu, odpadni, reciklažni, lesni in kmetijski industriji) in se vsakodnevno soočajo s težkimi razmerami na neasfaltiranih cestah, a večinoma delujejo na cestah.

Serijo, izdelano s patentirano tehnologijo DuraShield, ki zagotavlja večjo robustnost in daljšo življenjsko dobo, sestavljata pnevmatiki OMNITRAC S in OMNITRAC D. Serija obsega 10 dimenzij (šest pnevmatik OMNITRAC S za vodilno os in štiri pnevmatike OMNITRAC D za pogonsko os), vključno z dimenzijo 315/70R22.5, ki prvič prihaja v segment kombiniranih prevozov in zajema rastoči trend uporabe standardnih vlečnih enot v tem segmentu. Serija je tudi skladna s 3PMSF, s čimer ugodi najstrožjim zahtevam za zimske pnevmatike.

Goodyearova patentirana tehnologija DuraShield je uporabljena v obliki inovativnega zgornjega zaščitnega pasu v zgradbi pnevmatike, ki s preprečevanjem prodiranja kamnov ali drugih predmetov zagotavlja dodatno odpornost proti poškodbam karkase, to pa omogoča več prevoženih kilometrov in večjo obnovljivost. Poleg tega preprečuje tudi vstop vode, ki lahko povzroči korozijo pasov v karkasi. Zgornji pas je narejen iz nekovinskega kordnega materiala, prvič uporabljenega pri pnevmatikah, ki izboljšuje tudi njihovo obnovljivost.

OMNITRAC S in D imata obenem povečano debelino podkanalske plasti z dodano zmesjo, ki je odporna proti trganju. To pripomore k več prevoženim kilometrom, večji vzdržljivosti karkase in zaščiti pred nezgodnimi poškodbami zaradi kamnov in drugih predmetov. Dodatna značilnost pnevmatik je integracija radiofrekvenčne identifikacije (RFID), ki omogoča preprosto identifikacijo in povezljivost s sistemi za upravljanje in sledenje pnevmatik. 

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Tehnologija Volvo I-Save paket

Volvo Trucks je s ciljem zmanjševanja porabe goriva predstavil nov paket imenovan I-Save, ki naj bi pri modelih FH prispeval k do 7 %...

K&B SI
Novice
Novice Avtodom Neoplan kot luksuzni avtodom

MAN-ov Bus Modification Center je iz turističnega avtobusa Neoplan Tourliner naredil luksuzni avtodom.

K&B SI
Novice
Novice Statistika Traton z veliko rastjo

Skupina Traton, ki združuje znamke MAN, Scania in Volkswagen Caminhões e Ônibus, je v preteklem letu beležila veliko rast prodaje.

K&B SI
Novice
Novice Prevzem 20 Scanij za Špedicijo Goja

Špedicija Goja je v januarju 2019 od Scanie Slovenija d.o.o. prevzela 20 novih tovornjakov modela R450.

K&B SI
Novice
Novice Oldtimer Najstarejši je A1600 iz leta 1968

DAF je lani, ob praznovanju 90. obletnice znamke, sprožil akcijo iskanja najstarejšega tovornjaka, ki je še vedno v uporabi.

K&B SI
Novice
Novice Scania 14.000 km čez Južno Ameriko

V sklopu predstavitve nove generacije tovornjakov v Južni Ameriki je Scania z dvema tovornjakoma S500 prevozila 14.000 kilometrov od...

K&B SI
Novice
Novice Bauma Motor D15 namesto D20

MAN bo na salonu BAUMA predstavil 11 vozil, poudarek pa je na novi generaciji motorjev, povečani učinkovitosti in nosilnosti.

K&B SI
Novice
Novice Elektrika CF Electric za Manders Transport

Potem ko je bil decembra predan v uporabo DAF CF Electric nizozemski trgovski verigi Jumbo, je v teh dneh enega prevzelo tudi transportno...