Neoplan kot luksuzni avtodom
Neoplan kot luksuzni avtodom
  01.03.2019  |  00:01
Čas branja: 1 min
MAN-ov Bus Modification Center je iz turističnega avtobusa Neoplan Tourliner naredil luksuzni avtodom.

Osnovo za luksuzni avtodom predstavlja dvoosni visokopodni turistični avtobus Neoplan Tourliner, po vstopu skozi prednja vrata so nameščeni štirje potniški sedeži med katerimi je velika in po višini nastavljiva masivna lesena miza. Notranjost se nadaljuje s kuhinjo v kateri je vgrajena indukcijska kuhalna plošča z napo ter pečica in umivalnik - vsi so standardnih dimenzij, kot jih poznamo iz domače kuhinje. To velja tudi za omarice in kuhinjski pult, ki je na eni strani elegantno zaobljen, kombinacija bele barve in naravnega lesa pa poskrbi za svetlo notranjost in občutek topline. Še bolj proti zadnjemu delu se nahajata dve udobni ležišči s klasičnimi vzmetnicami.

V BMC centru so še posebej ponosni na kopalnico, ta je nameščena povsem v zadnjem delu in ni v ničemer podobna tistim, ki smo jih sicer vajeni iz avtodomov. WC školjka, umivalnik ter velik tuš s steklenimi vrati in stenami iz mineralne plastike, v kombinaciji z ambientno osvetlitvijo in imitacijo lesenega poda, dajejo občutek domačnosti. Vozilo je seveda opremljeno z zmogljivim prezračevalnim sistemom s klimatsko napravo in ogrevanjem, dodatno pa so vanj namestili še tri 5kW pretvornike napetosti, za brezskrbno napajanje televizije, ali računalnika. Elektrika se sicer hrani v štirih litij-ionskih baterijah, ki jih med vožnjo polni zmogljiv alternator. Med elektronskimi sistemi velja omeniti še brezžično WiFi omrežje, satelitski sistem ter t.i. BirdView kamere, ki omogočajo pregled okolica vozila iz vrha. Avtodom je opremljen s kar 920 litrskim rezervoarjem za svežo vodo in 520 litrskim za odpadne vode.

Da bo potovanje udobno in hitro pomaga 12-litrski MAN-ov motor največje moči 460 KM, za prenos pa skrbi 12-stopenjski avtomatiziran menjalnik TipMatic. V BMC centru pa so se poleg predelave notranjosti dotaknili tudi same karoserije - to so ojačali, tako da lahko streha nosi omarice in ostalo notranjo opremo.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Varnost Pametni telovnik za večjo varnost

V sodelovanju s švedskima start-up podjetjema Light Flex in Imagimob je Scania razvila telovnik, ki poleg lepega videza skrbi še za...

K&B SI
Novice
Novice Iveco Stralisi za Alfa Romeo Racing

Iveco je uradni partner Formula 1 ekipe Alfa Romeo, prejšnji teden pa jim je za logistične potrebe nove sezone dostavil dvanajst...

K&B SI
Novice
Novice Tehnologija Volvo I-Save paket

Volvo Trucks je s ciljem zmanjševanja porabe goriva predstavil nov paket imenovan I-Save, ki naj bi pri modelih FH prispeval k do 7 %...

K&B SI
Novice
Novice Statistika Traton z veliko rastjo

Skupina Traton, ki združuje znamke MAN, Scania in Volkswagen Caminhões e Ônibus, je v preteklem letu beležila veliko rast prodaje.

K&B SI
Novice
Novice Prevzem 20 Scanij za Špedicijo Goja

Špedicija Goja je v januarju 2019 od Scanie Slovenija d.o.o. prevzela 20 novih tovornjakov modela R450.

K&B SI
Novice
Novice Oldtimer Najstarejši je A1600 iz leta 1968

DAF je lani, ob praznovanju 90. obletnice znamke, sprožil akcijo iskanja najstarejšega tovornjaka, ki je še vedno v uporabi.

K&B SI
Novice
Novice Scania 14.000 km čez Južno Ameriko

V sklopu predstavitve nove generacije tovornjakov v Južni Ameriki je Scania z dvema tovornjakoma S500 prevozila 14.000 kilometrov od...

K&B SI
Novice
Novice Bauma Motor D15 namesto D20

MAN bo na salonu BAUMA predstavil 11 vozil, poudarek pa je na novi generaciji motorjev, povečani učinkovitosti in nosilnosti.