Renault EZ-FLEX
Renault EZ-FLEX
  24.04.2019  |  12:05
Čas branja: 3 min
Renault EZ-FLEX je kompakten in okreten dostavnik, ki zasnovan za tekoče premikanje po mestu.

Ponaša se z optimalnim tlorisom glede na velikost tovornega prostora: dolg je 3,86 metra, širok 1,65 in visok 1,88 metra, s tem pa ravno prav majhen za parkirne prostore. Velikost tovornega prostora znaša 3 m3 in je izjemna glede na zunanje mere. K temu prispeva kompakten prostor za voznika, ki pa še vedno ponuja vse odlike pristnega dostavnika. Obračalni krog s polmerom 4,5 m zagotavlja odlično okretnost, tako pomembno na ulicah mestnih središč.

Vsaka podrobnost je bila zasnovana za izpolnjevanje potreb dostavljalcev: širok dostop do voznikovega prostora, ki olajšuje vstopanje in izstopanje, pregledna instrumentna plošča na sredini za hiter in enostaven dostop do podatkov o vožnji, dober pregled nad pešci in mestnim okoljem ter enostavna in učinkovita upravljala. Vmesnik med človekom in napravo je moderen in popolnoma zlit s svetom pametnih telefonov. Ponuja storitve in aplikacije, ki so povezane z vozilom, omogoča pa tudi uporabo aplikacij za vsakovrstne poklicne dejavnosti.

Nakladanje zadaj olajšuje majhna višina praga (760 mm nad tlemi) in odprtine, ki omogočajo lahek dostop do celotne nakladalne površine. Dostavnik je bil zasnovan tudi s ciljem, da omogoča raznolike izvedbe prostora zadaj. Te izvedbe so prilagodljive, zasnovane v skladu z raznimi potrebami poklicnih uporabnikov, ki bodo to vozilo dobili na posodo. Električno gnani EZ-FLEX ima dostop v mestna središča, ponuja doseg 100 kilometrov, ki je prilagojen potrebam dostave v mestu; povprečje dejanskih mestnih dostav znaša 50 km na dan.

Ducat dostavnikov Renault EZ-FLEX bo posojenih raznim poklicnim uporabnikom, podjetjem, mestom in občinam v Evropi. Ta poskus bo predvidoma trajal okrog dve leti. Dostavnik je opremljen s senzorji, ki omogočajo boljše spoznavanje načinov rabe, te podatke pa bodo v obdobju poskusa poklicni uporabniki obogatili s svojimi opažanji in pripombami. Zbirali bodo raznovrstne podatke: zemljepisni položaj (geolokacijo), prevožene kilometre, doseg in avtonomijo, rabo odprtin, hitrost, postanke itn. Te podatke bodo potem preko povezljive naprave dostavnika prenašali bodisi sproti ali enkrat dnevno v centralno bazo, kar bo pomagalo spoznavati dejansko stanje in potrebe vsakdanje rabe.

Analiza zbranih podatkov skupaj s pripombami poklicnih uporabnikov bo Renaultu pomagala snovati vozila, ki bodo bolje prilagojena razvoju mestne logistike. Cilj je, da akterji v tem ekosistemu dostavnik in storitve preskusijo v dejanskih razmerah, s tem pa se pridobi skupno videnje mobilnosti blaga v mestih. Renault s tem poskusom uvaja nov pristop k pripravi in snovanju inovacij za bližnjo prihodnost. Ta prožen pristop je prelomen v avtomobilski industriji in zelo blizu praksi v drugih panogah, na primer v igričarski industriji.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Hibrid Scania plug-in hibrid

Scanijina priključno-hibridna različica se uporablja za nočne dostave v McDonalds v Stockholmu, česar s klasično različico ne bi...

K&B SI
Novice
Novice Varnost Pametni telovnik za večjo varnost

V sodelovanju s švedskima start-up podjetjema Light Flex in Imagimob je Scania razvila telovnik, ki poleg lepega videza skrbi še za...

K&B SI
Novice
Novice Iveco Stralisi za Alfa Romeo Racing

Iveco je uradni partner Formula 1 ekipe Alfa Romeo, prejšnji teden pa jim je za logistične potrebe nove sezone dostavil dvanajst...

K&B SI
Novice
Novice Tehnologija Volvo I-Save paket

Volvo Trucks je s ciljem zmanjševanja porabe goriva predstavil nov paket imenovan I-Save, ki naj bi pri modelih FH prispeval k do 7 %...

K&B SI
Novice
Novice Avtodom Neoplan kot luksuzni avtodom

MAN-ov Bus Modification Center je iz turističnega avtobusa Neoplan Tourliner naredil luksuzni avtodom.

K&B SI
Novice
Novice Statistika Traton z veliko rastjo

Skupina Traton, ki združuje znamke MAN, Scania in Volkswagen Caminhões e Ônibus, je v preteklem letu beležila veliko rast prodaje.

K&B SI
Novice
Novice Prevzem 20 Scanij za Špedicijo Goja

Špedicija Goja je v januarju 2019 od Scanie Slovenija d.o.o. prevzela 20 novih tovornjakov modela R450.

K&B SI
Novice
Novice Oldtimer Najstarejši je A1600 iz leta 1968

DAF je lani, ob praznovanju 90. obletnice znamke, sprožil akcijo iskanja najstarejšega tovornjaka, ki je še vedno v uporabi.