Novi Citroën ë-Jumpy
Novi Citroën ë-Jumpy
  13.05.2020  |  15:11
Čas branja: 1 min
Citroën nam kot glavni akter trga gospodarskih vozil, na katerem je prisoten že 90 let, danes razkriva vse podrobnosti svojega kompaktnega furgona na 100 % električni pogon. To je novi Citroën ë-Jumpy.

Novi ë-Jumpy bo brez kakršnegakoli kompromisa glede zmogljivosti ponujal novo raven udobja in vsakemu podjetniku zagotovil brezskrbno uporabo. Stranka ima na voljo doseg, s katerim bo lahko opravila večino vsakodnevnih opravil, poleg tega pa bo lahko izbirala med dvema tipoma baterij:

  • 230 km po preizkusnem postopku WLTP pri bateriji z močjo 50 kWh,
  • 330 km po preizkusnem postopku WLTP pri bateriji z močjo 75 kWh.

 

Električni motor zagotavlja pogon glede na izbrani način vožnje in vozne razmere. Energijo generira med fazami zaviranja ali pospeševanja vozila.

  • Njegova moč znaša 100 kW (136 KM)/260 Nm.
  • V vseh razpoložljivih načinih (Eco, Normal, Power) vozilo razvije najvišjo hitrost 130 km/h.
  • Izbirnik treh načinov:
  • Normal (normalni): omogoča najboljše razmerje med dosegom in dinamičnimi zmogljivostmi.
  • Eco (varčni): omogoča optimalno porabo energije, tako da zniža zmogljivosti gretja in klimatske naprave, vendar brez izklopa oziroma omejitve navora motorja in moči.
  • Power (moč): vozilu, ki je obremenjeno do največje skupne dovoljene mase, zagotovi enakovredno moč kot v normalnem načinu in v stanju brez obremenitve.

Garancija na baterijo velja 8 let ali 160.000 km.

Novi ë-Jumpy razpolaga z vsemi aduti arhitekturne zasnove izvedenke na notranje zgorevanje. To gospodarsko vozilo ponuja zmerne mere, hkrati pa tudi modularno razporeditev, ergonomsko zasnovo, prostorno notranjost, odlagalna mesta, optimizirane tovorne kapacitete, zaradi česar po postalo idealni delovni partner. ë-Jumpy je na voljo v 3 treh dolžinah, med katerimi je tudi povsem nova izvedenka XS s 4,60 metra dolžine, ki omogoča še bolj enostaven dostop do mestnih središč in zlasti do predelov z nizkimi emisijami ter parkiranje brez vsakih omejitev. S to dolžino in prostornino, ki lahko doseže 5,1 m3 , je ë-Jumpy postal izjemno kompakten furgon. Izvedenka XS s kamero Top Rear Vision, pomočjo pri čelnem in vzvratnem parkiranju ter preklopnimi zunanjimi ogledali pa postane izvajanje manevrov še bolj enostavno. Tako ne boste nikogar nikoli več zaparkirali.

Novi ë-Jumpy bo v prodajne salone zapeljal v drugi polovici leta 2020. Proti koncu leta se mu bo pridružil Jumper v izvedenki na 100 % električni pogon, naslednje leto pa v taki izvedenki še Berlingo Van. Tako bodo imeli vsi modeli iz izbora gospodarskih vozil Citroën od leta 2021 dalje v svoji ponudbi tudi elektrificirano izvedenko, ki se bo pridružila učinkovitim motorjem na notranje zgorevanje.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Preberite več
K&B SI
Novice
Novice Prometna politika Francozi želijo prepoved kabotaže

Več francoskih združenj, ki združujejo prevoznike, prosi svoje (in tudi evropske) organe, naj za šest mesecev prepovejo kabotažo za...

K&B SI
Novice
Novice Statistika Trg EU -67 % aprila in -35 % v prvih štirih mesecih

Posledice "karantene" so po pričakovanjih povzročile znatno zmanjšanje števila registracij vseh vrst novih gospodarskih vozil v...

K&B SI
Novice
Novice Intervju VIDEO: Robert Sever, GZS: Pomoč države je nujna

O nastali situaciji na trgu prevozov in o težavah, s katerimi se soočajo prevozniki, smo se pogovarjali z Robertom Severjem, direktorjem...

K&B SI
Novice
Novice Prevzem 4 MAN-i za podjetje Grafist

Gradbeno podjetje Grafist d.o.o. iz Kopra je danes prevzelo štiri nove tovornjake MAN iz serije TGS in TGM.

K&B SI
Novice
Novice Predpisi Evropska komisija naročila danski da ukine 25-urno omejitev parkiranja

Bruselj je že drugič pozval Dansko, naj ukine omejitev parkiranja na največ 25 ur, kar onemogoča 45-urni počitek na počivališčih na...

K&B SI
Novice
Novice Pnevmatike Nova guma Goodyear Omnitrac T za prikolice

Goodyear je predstavil novo pnevmatiko Omnitrac T, ki je namenjena priklopnikom za kombinirani prevoz, torej za vozila, ki vozijo ne samo...

K&B SI
Novice
Novice Truck Race Dirkalni MAN s 1.200 KM pripravljen na novo sezono

T Sport Bernau je za letošnjo sezono predstavil dirkaški MAN TGS, ki ga bo vozil legendarni Antonio Albacete, ki že od leta 2005...

K&B SI
Novice
Novice Video VIDEO: Kamaz proti Fiesti na eni najnevarnejših cest

Red Bull in njegovi partnerji so znani po tem, da delajo nore stvari, dvoboj dirkalnega Kamaz, ki običajno tekmuje na reliju Dakar in...